hey hey ho!

Hejsan!

Nu va det verkligen ett tag sedan jag skrev här! Men nu är jag tillbaka och skriver lite :)
Jag har inte haft sug/ork/lust eller motivation till att skriva förns nu. Jag känner att jag har tid idag, det är söndag, solen strålar ute och jag har ingenting jag verkligen behöver göra. Och dessutom är jag ledig! :)
Idag har jag sovit ut, sov till 11, klockan 12-13 va jag ute och gick, sen runt tre tiden så åkte jag, line och tre tjejer till ut till flygplatsen och drack lite kaffe, sen åkte bara jag och line tillbaka hem, de andra skulle jobba eller åka hem så det blev en lätt bil på vägen tillbaka :)

Just nu sitter jag bara i soffan och väntar på att Erik ska komma tillbaka så vi kan göra någonting tråkigt :P haha :) Nej, vi ska hitta på nå roligt tänkte jag, ut och gå i solskenet igen eller göra nå annat soft ute i solen :)

Jag har ju som ni läst i förra inlägget börjat på nytt jobb på SIBA här i Jessheim och jag stor trivs om man jämnför från det förra jobbet jag hade som väktare! Här får jag träffa folk hela dagarna, vara tillsammans med elektronik och trevliga människor hela dagarna :) Underbart :)

Snart ska jag hem till Sverige igen, jag åker hem torsdag kväll/natt vecka 16 till Sverige och byter däck på bilen, köper nytt luftfilter och åker upp till Idre och festar loss lite :D Ska bli super nice :) Sen ska jag fylla på matförådet lite också medans jag ändå är i Sverige :)

Kanske uppdaterar lite mer nu framöver så håll utkik :)

Kommentarer
Postat av: Thess

toppen!

2009-04-05 @ 19:22:01
URL: http://thessilicious.blogspot.com
Postat av: Maria

Oooh ett inlägg! (Y)

2009-04-05 @ 20:23:35
URL: http://mariaeriksson.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0