Semester och nyinköp!

Hej hopp gummi-snopp!

Nu har det väl gått 7 år sedan jag skrev här sist, men vafan, jag kanske inte är blondin*ella som måste skriva 70-11 gånger om dagen bara för att hon har läsare :P fan, jag har ju typ 4 som kollar mig konstant, det blir ju då alltså 4 uppdateringar om året för er stackars jävlar! ;D Nej då, kanske 5 om ni håller er kvar :D

Jag har varit på min första semester någonsin! Jag åkte med Adam, Gabbi och Emelie till Portugal!
Om jag säger såhär, jag hade funderingar på om jag skulle få lov att stå över resan, alltså, vilken jävla idiot jag är! Varför kom jag ens på tanken?! (iofs för att bilen kosta pengar som fan där ett tag.. men vafan, finns kreditkort ^^) alltså den här resan vill jag bara göra om och om och om igen! Så jääävla nice! (och nästa gång ska det fan inte ens finnas ord som heter "budget") 
   Varför resan blev så jävla bra beror ju såklart mycket på vilka man reser med. Men en sak lyfte resan till 1000% och det va Freedomfestival! Mitt första riktiga helhjärtade rave! Om ni ens törs tänka på att det skulle vara samma som krogen, sluta. Ta en flygbiljett och följ med nästa gång så kommer du förstå vad jag pratar om! (och ja, du kan säga att du inte gillar musiken, stämningen kommer att suga med dig totalt in i musiken! så kort och gott, skit i dina förutfattade jävla meningar)

Rave = planlöst irrande* 
* enligt svenska ordboken

Nej fy fan, nu vill jag bara sälja bilen och köpa mig en jävla skrutt som jag kan ha att åka hem i. För nu vill jag börja spara pengar till en ny resa :D (med innehåll av rave och Adam såklart) :P

Nu har ni fått cirka 2-3 minuters läsning, vill ni ha mer får ni fan kommentera! :P

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha,du e för skön....=D

Härligt att de blev en lyckad resa!!

Kramen

2009-08-22 @ 15:07:08
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: finnen

nice mannen. du får skriva mer så jag kan hålla koll på dej medans du är i norge

2009-08-24 @ 21:56:09
Postat av: Gabbi

haha äntligen skriver du ;)

Tack för resan vännen, så roligt att du åkte med!!! :D

2009-08-28 @ 22:25:08
Postat av: Thess

Blogga ffs! :P

2009-09-08 @ 21:48:49
URL: http://thessilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0