maximal otur!

I natt körde jag hem Sara, Johannes och Johannes flickvän efter krogen. Jag började med att köra hem Sara, det gick bara bra. Men när jag nästan va hemma med Johannes och hans flickvän.. Då blir jag stannad av polisen! Det kommer tre stycken poliser mot min bil med ficklampor och lyser, vill kolla papper med mera. Och jag har INGENTING med mig! Tog ju inte med mig någonting för jag bara skulle köra hem dem snabbt och sen lägga mig! Inte tänkte jag på poliser klockan 2 på natten i lilla Jessheim direkt!
Men som tur är gick det bra!

Till skillnad från i måndags då jag fick böter för mina dubbdäck, trotts att jag hade betalt avgiften för dubbdäck och trängselavgift! Så där stog jag, 750NOK fattigare fast jag hade köpt allt jag skulle. Men jag hade glömt/förbisett att man skulle skrapa den jävla lappen! Har iaf skickat in ett klagomål på mail.. får se om jag kommer igenom med det!

Allt det här på 48 timmar, tjoho! Vad händer idag då?... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0