Månadsslut!

Nu är det snart dags för ett nytt månadsslut! Och jag har ganska mycket för mig just nu!

Jag och Mattis kanske ska flytta ihop här i Norge, jag ska bara kolla på kontraktet lite först, sen blir det nog flytt skulle jag tro :) Jobbigt att man måste lägga deposition bara.. Ska se om jag kan snacka ner den lite :) Wish me luck on that one! :)

Annars har min telefon gått sönder, min kära N95 8gb, och med ersättning och det som är så får jag en telefon för runt 2000kr, istället för 7000kr som jag gav för telefonen när den va ny ^^... Jag kommer nog få damp om jag känner mig själv!

Roligt värre, not!


En annan grej är ju att jag nog kanske får mitt andra diplom som bästa säljare :D Ser så ut iaf, jag tror det går vägen till och med :) hihi :D Bra, 2 av 2 månader! :D:D


Men nu ska jag ta och lägga mig, ska upp i tid imorgon, sen ska jag sitta och spela poker med manne hela, eller ja, halva dagen :P Han ska lära mig lite, han är ett litet as på poker nämligen.. Tänk om man kanske skulle kunna bli bättre än kass iaf ^^ :D


Puss på er som faktiskt fortfarande kollar min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag kollar alltid din blogg...eller jag har dig på bloggkoll så när du skriver nåt så ser jag de...:P

Måste ju hålla mig lite uppdaterad...:)



Helt otroligt va duktig du är Robert!! Men du ÄR ju en jättetrevlig och förtroendeingivande prick så klart dom handlar av dig! Detta verkar verkligen vara din grej!



Fy va surt med telefonen,har du bara hört dig för än så länge eller har du hunnit prata med dom? Annars hade nog jag varit ful och tagit ut en ny på hemförsäkringen.



Lycka till med depositionsavgiften,telefonen och diplom nr 2...:)!



Massa kramar från mig!!!

2009-05-30 @ 07:26:41
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0