Söndag, å underbara söndag!

Hej hej, hemskt mycket hej!

Idag har jag varit lite lättare bakfull (hade bara en liten dvärgtomte som snällt sällt bara duttade mig i skallen istället för en dampdvärg med slägga..) suttit och spelat poker tillsammans med Manne ute i solen :) Idag gick det inte lika bra som igår. Gick bara minus idag.. 2 placeringar från bubblan, hade varit gött att kommit in i den alltså. Bra med pengar...
Åkte ut ur mina två turneringar på ett väldigt tråkigt sätt.. Jag sitter med KK och möter AA båda gångerna.. yey!.. Inga träffar för mig, inga för han, men åker ju såklart ut p.g.a. svagare kort! TRÅKIGT!

Nu ska jag ta och lägga mig, ska upp i normal tid imorgon, kanske ut och ta mig en springtur. Men sen blir det sol för hela slanten. Blir nog basket och bad, sen grillning hoppas jag :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0