En till till samlingen, tyvärr kanske inte det bästa minnet den medför vid första tanke.

Ja, som jag skrev i tidigare inlägg skulle jag göra en "memorial-tatto" för min vän Andreas "Totte" som gick bort här i helgen. Jag är en man av mitt ord och nu sitter hans namn för evigt på min vrist. Tidigare på samma vrist tattuerade jag mig. För fösta gången. Och det var tillsammans med denne man som idag inte infinner sig vid min sida längre. Jag stod vid hans sida när han gjorde sin. Så nu är min nedre del av höger ben "fulländat" med min första och sista tattoo med min vän...

Annars, förutom den här jävla skiten så går livet faktiskt jävligt bra. Jag hoppas Totte är med mig någonstans här ikring och håller koll på mig. Oavsett vad det gäller, kärlek eller hat. Spelar ingen roll.
Jobbet går skit bra och det känns som jag har ett riktigt drömjobb verkligen! Jag är bara ledsen över att jag inte får ha kvar de kunderna jag har idag. Dem verkar urgulliga!

Tack för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0