Fy fan va underbart!

Nu jävlar är det fan fason på livhelvetet igen!

Jag har nytt jobb och det går fan skitbra! Har ju iofs bara jobbat en vecka, men vem fan bryr sig?! Jag tycker det är förbannat jävla roligt och jag skulle kunna jobba med det tills jag dör, så som det känns nu!

Sen har jag kommit igång med mitt årslånga löfte om att kunna gå på beachen 2010 utan att skämmas, och det går fan med stormsteg fram! Imorgon är det tillbaka till gymmet! Skulle kunna varit där nu om det inte hade varit för att jag blivit lite sjuk! men imorgon vaknar jag pigg och kry! Peppar peppar!

Förresten, artist tipps för stunden. Daughtry. Alla låtar är fan bra, så det är bara att åka in på Spotifykontot och k*ulla sönder öronen med lite lagomt för högt på högtalarna!

Sommaren 2010 kommer vara underbar, jag kommer att åka till BOOM festival tillsammans med min darling Adam! amoraki.blogg.se om någon vill läsa hans underhållande jävla blogg! :D

Puss i tarmen på er alla! Vet att ni gillar en liten slick där bak!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0