2009

Nu är det bara timmar kvar tills man ska hålla på att vänja om sig vid att skriva 2009 istället för 2008 i anteckningarna. Fan va fint! Ett år närmre pensionen! ;)

Jag måste bara säga förlåt till alla som har skrivit snälla jul-sms och nu nyårs-sms, jag har fan inte råd att hålla på att svara på alla sms här ifrån Norge :/ Det kostar mig 3kr per sms och det är lite för dyrt tycker jag :/ Så till alla er som är så jävla gulliga att skriva, TACK!! Och god fortsättning och ett gått nytt jävla år för fan!! :D

Min dag igår blev ett enda långt marathon av Prison Break, jävlar va bra serie det är alltså, helt sjukt! Plöjde mig igenom 10 avsnitt på raken igår, sluta kolla 20 över 5 på morgonen :P Nu är det bara att vänta på att fler avsnitt släpps :) Men jag hoppas verkligen att de slutar efter den här säsongen, annars blir det för jävla utdraget!

Man kanske ska göra en såndär lista som alla gör om det gångna året!

Jag har: Köpt mig en lägenhet, avslutat min firma, flyttat till Norge, bytt yrke till väktare från frisör, varit på rave med Adam, rivit två lägenheter, varit på en jäävla massa roliga fester, blivit hyresvärd, fyllt år (no shit?^^), köpt en ny laptop... med mera med mera!
   Fan va svårt det är att komma på saker att skriva in i en såndär lista, man borde ju egentligen göra som man gör nu (men hur länge till?) föra en dagbok på vad man verkligen gör. Det är nog mycket mycket som försvinner i mängden tyvärr. Och det är fan bara det positiva man ska rabbla upp i en såndär lista också tycker jag. För negativa saker är ju negativa av en anledning. Att man inte gillar det som händer. Men man kan ju faktiskt ta lärdom utav det dåliga och vända det till någonting positivt, inte det enklaste men med tiden går det.

Mitt 2009 skall kantras av massa roliga upplevelser, det har jag bestämt. Det skall resas, skrattas och upplevas en massa roliga saker under mitt 2009. Det blir upplevelsernas år! punkt slut!

Får se om det kommer lite mer text in på den här bloggen det här året. Annars ses vi nästa!

Puss och kram till er alla!

Men massa extra kärlek till min älskade mamma som inte fått sett mig under jul eller nyår! Älskar dig mamma! (K)

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du har ju hunnit med en hel del under året du...:)!!

Gillar oxå prison break...jag & Magnus väntar med spänning efetr varje nytt avsnitt som släpps så vi kan tanka hem..ha ha:) just nu väntar vi på avsnitt 17...:)

Nu ska vi bege oss till stugan i Malung och hämta ett skrivbord...vägen är oplogad så vi kommer att få pulsa i en halv meter snö sista biten...få se hur de slutar.jag är envis men Magnus har inte de bästa tålamodet..;)

Kram kram

2009-01-02 @ 10:26:11
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0