Skön avslutning på dagen

Nu har jag precis haft en skön avslutning på min kväll. Jag åkte förbi affären här i Jesshem och köpte mig en pizza som jag värmde tills den blev härligt frasig (nästan bränd i kanterna) och avnjöt den tillsammans med en kall öl i soffan och tv tittande! Kan det bli mycket skönare avslut på en 9½ timmes dag? Tror inte det :) (Okej, lite skönt sex efter hade ju inte skadat :D) hoho :D
Nej, nu ska jag snart sova, hoppas ni alla har det bra, jag är lite dålig på att uppdatera här, jag orkar inte just nu bara :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Men kom igen och blogga lite nu då snyggo! ;)

2009-04-02 @ 19:41:09
URL: http://thessilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0