Dag två av mitt "nya" liv!

Ha! Det här trodde ni inte va? En uppdatering idag också! wooho!

Idag har jag sovit fram till halv två på eftermiddagen, bara för att preppa inför imorgon, The Big Day! so to say. Jag jobbar nämligen imorgon mellan 22.30-07.00 på ett sykehjem i Enbakk. Kul att det finns lite folk där iaf, jag är ju van att vara helt ensam i 12 timmar på mitt andra bygge. Så det här kan fan bli bra! + att det inte är ett 12 timmars pass!

Va iväg till gymmet idag här i Jessheim, det va faktiskt helt okej. Men jag saknar verkligen mitt gamla gym i Sandakker! Där va det massa Rocky/Rambo posters på väggarna (Min all time hero), Arnold Schwartzenegger och alla de där stora old school byggarna. Det va stämning det! Och tillråga på det så va alla saker gamla, härligt inslitna! Underbart! Sen får man ju inte glömma de som jobba där. Ägaren (mannen) han är tävlingssyrkelyftare och Frun (ägare #2) är dietist. Sen har de en gubbe 50+ där.. Han, den jävla fyrkanten. Han har vunnit VM i bodybuildning, EM, NM, och nu sist så vann han bodybuildning veteranklassen. Tror ni man blev pepp där eller?! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ja! Vill tillbaka :/ 
Gymmet jag är på nu är ju.. Ja.. Som alla andra gym som finns runt om, nya maskiner som knappt gör det de ska, massor massor massor med cyklar och sånt. Helt sjukt mycket. Sen är det ingen som helst känsla i gymmet. Det är liksom... grått? det är en bra beskrivelse på hur fan det är. Inte bra, inte heller dåligt. Bara svenskt.. Lagomt alltså ^^

Resten av dagen kommer jag bara ligga framför Discovery (som är den absoult mest prisvärda kanalen man kan få in i sin tv!). Ska se om jag kan laga lite mat också, vore ju bra om man hade en liten matlåda att ta med sig imorgon. För här i Norge finns det fan inte färdiga rätter som det gör i Sverige. Du har kanske 6-7 olika att välja på. Sen är det bara panpizzor och gorbys. Hela jävla frysdiskarna är fulla av det!

Får se om jag kanske skriver en rad till ikväll, annars får ni hållas till godo med det här!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gott nytt år på dig Robert..!! hoppas att du får en trevlig kväll trots att du ska jobba.

Kram kram

2008-12-31 @ 14:37:42
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0