Alkohol, Bilar/skoter, föräldrar och vänner!

Rubriker summerar bra vad som skall ske under min hemresa till Sverige och tillbaka resa genom Trysil tycker jag..

Jag åker hem nu på tisdag, så imorgon jobbar jag min "sista" dag på typ 1½ vecka :) Jobbar mellan 8-17, så sen blir det hem och packa samt fixa det sista som ska fixas innan jag drar till sverige tidigt på morgonen. Jag åker nog från Jessheim någon gång mellan 6-7, får se om jag får skjuts eller om jag får ta tåget ner till Oslo. Det blir nog bra vilket som skulle jag tro :)

När jag är hemma så ser planen ut som följande:

Onsdag:
Åka till Mora, Falun, Borlänge och eventuellt Örebro under dagen för att kolla på bilar, prata med min bankman och fixa iordning allting som skall fixas inför bilköp.. Sen är det bara ut och testköra bäst fan man orkar alltså! Jävlar vilken lista jag har på bilar jag ska ringa på.. Sen blir det ju inte färre heller, när man är på bilfirman får man ju se dem live, och det förändrar en hel jävla del av intrycket alltså.. Så det kan bli nå helt oväntat köp säkert :) Vi får se! Följ med här och läs! :)

(Det är ju inget som är 100% mer än bilkollandet och banken, det blir nog bra i slutändan ska ni se!)
Torsdag:
Om inte jag klarat hitta en bil så är det fortsättning samt eventuell affär idag.

Fredag:
Fest någonstans, kanske Borlänge, kanske hemma i Orsa, jag vet faktiskt inte. Men jag tror att det blir skoter under dagen iaf! Det ser jag fram emot som satan :)

Lördag:
Fest i Borlänge tillsammans med Finnen, F och några fler, fan va kul det ska bli! :) Längtar som fan! :D

Söndag:
Bakisdag! Pappa kanske kommer till Falun, vet inte får se.

Måndag:
Falun med pappa eventuellt. Alternativt trysil på kvällen.

Tisdag:
Trysil som det ser ut..

Onsdag:
Trysil som det ser ut..

Torsdag:
Jobbet börjar igen..

Ja, det där är väl det jag kommit fram till iaf :) Får se vad fan jag hinner med alltså! sjukt mycket som skall hinnas med och MÅNGA mil som kommer att köras.. Men det blir nog roligt om jag hittar en bil jag trivs med :)


Nu får ni ha det så bra, jag ska snart lägga mig tror jag, eller om jag ska börja packa lite kanske.. :) Får se :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0