BMW och Orsa

Idag har det varit en riktigt bra dag faktiskt. Bilen starta, jag åkte inte av vägen och jag kom i GOD tid till jobbet (fick stå och vänta på att området ens skulle öppna) och jag gjorde några intressanta upptäckter!

Jag satt och tittade på mina krokar på byxorna.. så tyckte jag... "vafan, står det inte Orsa där? eller ser jag bara i syne?" Men det står tammefan ORSA på dem!! :D hur coolt är inte det?! :D här är en bild jag tog med telefonen :)





Sen upptäckt nummer två kom ut ur en stor snygg lastbil på riggdäcket. Och tror ni verkligen att jag skulle kunna hålla mig undan en sprojlans ny BMW M3?!?!? HALLÅ?! :D Jag gick fram och fråga om det var nå lull-lull med bilen.. Och det va det ju såklart! De har kompressormatat den nya 8an från BMW :D åååh, meeee like! :D Hjälpte dem ner med bilen, palla plankor osv så inte den skulle skrapa sönder kjolarna :) Här är bilen förresten! (Det kommer nog ett nytt kort inom kort när den står på mässan) ;D



 Nej, nu blir det duschen! jag har nyss varit på gymmet efter 18 dagars uppehåll :P

Cya! :D

Kommentarer
Postat av: Em.

SNYGG bil! :D

2009-02-23 @ 21:17:30
URL: http://melima.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0