häj häj häj!

Hejsan, nu ligger jag i våran röda skinnsoffa och myser tillsammans med min älskade dumburk :) Har fått i mig två stycken öl hittils, och mer lär det bli för jag har 10 kvar som alldelse säkert kommer vara slut imorgon :) Jag ska ut lite ikväll som ni förstår :) Egentligen har jag ingen lust men det blev så nu, får se hur kvällen slutar..
Hade varit mycket trevligare i soffan tillsammans med en film och Trevligt sällskap, I know that you know what the fuck I'm talking about! ;) ses här i soffan snart ;) (A)

ska städa upp lite på rummet nu, sen ska jag duscha lite och göra mig klar för förfesten :)

Kommentarer
Postat av: G-Money aka ManGun! aka Cristobal aka Manne

yoyoyo rob!



nu inatt efter mklt grubblande och tittande på dokumentär på 1an av alla jävla kanaler så ick ja genom alla mina bloggar ja brukar slökolla på lite d odå o läste genom din mer noggrannt denna gång. trevlig! och föresten tack för inbjudningen denna helg men som sagt är jag luspank och timingen var tyvärr helt åt helvete. men GÄRNA en annan gång. du lär få de rätt gött därhemma ändå ;) även om inte proffset är med. ta lite sköna pix o drick 40 bira om dagen så ska ja dödarej när vi gymmar på ditt brytargym när du e back igen. imorrn ska ja upp t kaffegannen och ha rödvins-emo-kväll och lördag kanske om ja har råd åka in t oslo o träffa nåra andra men kr ekonomistuket alltså. mkt mer än så blir det nog inte förutom ett par HS givetvis



laters!

2009-03-06 @ 01:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0