Hello folkens!

Tjenare! Jag ska säga, jag har varit super sugen på att uppdatera min blogg, men jag har inte kunnat gjort det! Vårat internet hemma i huset har inte alls funkat bra på senaste.. Men idag har det blivit fason på skiten! :) Iofs sitter jag inte ens hemma nu, men sak samma. Det funkar hemma iaf! :D

Det har varit två riktigt sega dagar på jobbet måste jag säga. 2 timmar har kännst som en evighet, och då va det bara 10,5 timmar kvar! yeeey ;P

Imorgon och på tisdag har jag två korta dagar så då ska jag iaf träna lite :) Ska bli skönt att komma tillbaka till gymmet :) Jag har varit där två gånger nu sen i slutet av januari faktiskt! :P Jag är sååå duktig! :D

Idag har jag varit på gymmet, kollat på film med Henka och käkat i mig en kebab (A) hihi :D Ska köra honom till flygplatsen snart så han får vara lite med frun sin :)

Nu ska jag ta och slita mig från bloggskrivandet en liten stund! ska lägga upp några nya bilder på bmwn senare tänkte jag :)

CiAo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0