HELLO!!!!!

Tja!!!! :D

Nu va det VERKLIGEN ett tag sen jag skrev här! fan, förlåt mina trogna läsare! Jag ska försöka komma igång med skrivningen lite igen :) För nu mår jag HUR BRA SOM HELST! Jag älskar mitt liv just nu! Jag gjorde preics det jag ville, jag köpte mig en FET BIL! det blev en BMW 330xi -01 :D med helskinn, inbyggd trådlös telefon, backsensor, elstolar med minne, glastaklucka, M-sportfälgar, fina 17tums lättmetallfälgar på vinterdäcken med mera med mera! :D Just ja, X:et står för fyrhjulsdrift ;) så jag lovar er, det går SNABBT ute på hala vägar ;)

Jag har varit hemma i Sverige nu senaste veckan, men nu sitter jag i Trysil och dricker öl hos en kompis! Vi ska nog ut ikväll en sväng ;) sen imorgon bär det tillbaka hem till Jessheim för jag ska jobba på torsdagen :)
   I Sverige har jag druckit öl, träffat underbara kompisar och vänner som jag uppskattar ofantligt mycket (snackat/lyssnat  på svenska!), druckit öl, köpt bil, gps, mer öl, öl... :D jaja, jag har haft det underbart! :D

Nu ska jag på toaletten! hörs imorgon tror jag! LÄS BLOGGEN FÖR FAN!

Kommentarer
Postat av: Maria

"Nu ska jag på toaletten" hahaha :D Intressant!

2009-02-17 @ 20:45:44
URL: http://goofi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nämen....va roligt,så de vart en 330:) den ser jättefin ut..silver är snyggt!!

GRATTIS till bilköpet,den är du värd..:)

Kramisar

2009-02-18 @ 22:27:58
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0