Insikt

Nu, just precis nu känner jag mig inte som "fixar-robb" eller "roooooooooobb!!".. nu känner jag mig bara som en påse potatis, ruttna som skall slängas.

Vet inte varför det blev såhär riktigt. Känns bara som att allt, på 5 sekunder raserade min värld. Och vad gjorde det?
Först va allt super, sen kom jag till insikt över någonting. Och nu känns ingenting bra, ingenting..
Känns som att mina vänner glider ifrån mig, kärleken kom till en hållplats.. som jag inte gillar, livet gick från 200 km/h i min BMW till 20km/h i en bluddrade Ford Fiesta 1.1L..

Återigen ställs man inför massa grubblande.. fan.. jag har ju redan grubblat i ett år.. varför igen?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0