Mer PORR!! :D

Här kommer det lite mer porr till folket!

Alltså.. ni förstår inte hur STOOOR den där vingen är förns ni ser den IRL!

Till alla fjortisar som sätter på fet vinge på bilen. Känner er smeeeeeeeeeeeekta! :D



Den här bilen gör 0-100 ganska snabbt tippar jag på ;P










KTM har tydligen gjort en bil, 0-100 3,9sek :D Men alltså, Norges bilpriser är ju i en liga för sig alltså.. Samma bil i Sverige går nog på en halv mille cirkus. Men här i Norge ska de ha 890 000:- för den NOK alltså ^^ gångra det med ~1.25-1.30 så får ni svenska priset ^^ GALET!
... Men ball är den! :D











Någon driftbil som nån norsk brud kör :)



En lamborghini i tävlingsutförande :)




En Porsche GT3RS gimme!!! :D








Och här har vi dyrgripen på mässan. Fanskapet kostar 5,5 MILJONER NORSKA att köpa! (För er som blir sugna, köp i Sverige för faaan! halva priset + att det är svenska pengar!)

Det är en Mercedes SLR McLaren för er som inte vet :P
















Sen, det här är heeelt sick, här är min flickvän! (önsketänkande men vem fan vill inte ha en sånhär puddig hemma mellan lakanen?!!!!)




God damn säger jag bara! får inte nog av den där tattuerade kroppen alltså! Ge mig namn och nummer tack :D:D:D

God natt på er nu! jag ska upp klockan 5 imorgon så det är nog dags att knoppa nu :)


puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0