Snart!

Hej igen folkens! Det va återigen ett tag sedan jag skrev här i bloggen, men det är mycket annat som måste fixas med också. Oftast är det mest bara sömn iofs :) Eftersom jag jobbar så långa dagar så blir det inte mycket tid till att sitta här. Men då och då kommer det ett nytt inlägg, så det är bara att kika in för att se om det hänt något! :)

Nu är det bara morgondagen och måndag kvar, sen har jag lönen inne på mitt konto! Och då bär det hem vill jag lova! Blir faktiskt samma dag som jag får lönen, åker tidigt på morgonen :) Om nu det inte skulle börja strula såklart.. Men som det ser ut nu ska det vara grejt! :)

Men tyvärr så blir det inge Trysil för mig förns på hemvägen.. För det går typ inge bussar hem! :S Förstår inte varför det inte går iaf en buss om dagen hem där.. Men men, får åka dit veckan efter istället :) Så jag kommer att vara där iaf! :) Ska komma ihåg min kamera, och leta reda på mitt batteri hemma i Orsa nu! Så jag äntligen kanske kan lägga upp lite bilder här :)

Idag har det varit en sjuuuk dag! Shit i heeelvete va snö det har kommit!!! Det har kommit nästan en halvmeter bara idag! Det va sjuuukt jobbigt att skotta all den snön.. Men som TUR va va det bara torr-snö och inte någon jobbig blötsnö! Tur i oturen som man säger :)

Nej, nu ska jag sova tidigt ikväll, jag är ensam hemma så jag har fått lite lugn här hemma :) God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig pojke!

2009-02-07 @ 21:49:06
URL: http://goofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0