Uppe i ottan

Idag stod klockan ställd på 05:00, känndes tungt som fan när jag ställde klockan på den tiden igår när jag la mig kring 23.. men det va då rakt inga problem att stå upp idag! :) Jag kollade på klockan 04:56 för jag vaknade till då, och insåg att jag snart skulle upp så jag låg bara kvar vaken i sängen och drog mig lite :) Sen gick jag upp på första signal av väckarklockan :) Det tyckte jag va bra gjort av mig! :)

Jag vet inte alls vad som har hänt med typsnittet den här gången, jag kan inte ändra storleken på texten jag skriver iaf :S Galet! Men låt gå för den här gången :P Då kanske ni ser vad jag skriver iaf! :D Nu ska jag gå och väcka Erib så han kommer hem till Sverige :) Vi hörs senare snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Thess

Haha, snyggt du! Borde man plugga in hieroglyfer för att kunna läsa detta eller? :P

2009-02-20 @ 14:20:15
URL: http://thess87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0