13 timmars pass avklarat och helt nytt nummer införskaffat!

Hej!

Nu har jag kommit hem efter mitt 13 timmars pass på mässan i Norge! Jävlar va skönt jag kommer sova i natt, jag är helt varm om kinderna och trött i skallen som en sne kn*** hamster! Och då jäävlar i min blåa lilla låda är man fanimej trötter!

Jag har fått nytt nummer idag! För er stackars jävlar som mot all förmodan vill ha det! (Ni har ju säkert raderat mitt nummer sen långt tillbaks!.. Svin!) numret är, 0047 (för er som inte bor i Norge då ^^) 41384032 så nu är det bara att ringa! Har du tele2 ringer vi gratis till varandra, även fast jag är i Norge, so call me! :D

Nej, nu måste jag verkligen leta mig mot sängen igen!

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Thess

Kul att du har nytt nr. Nog för att jag kanske inte kommer ringa på ett bra tag, men iaf.. Skoj att du fått mer jobb med, måste kännas skönt. Hoppas det går bra, och lycka till. Miss you... Kram

2009-01-06 @ 22:45:27
URL: http://thess87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0