Dag utan action

Hello!

Jag måste erkänna, igår va det fan ingen action alls i min närhet! Det mest avancerade jag gjorde va väl att gå på toa och läsa Dassboken! Där ser ni nivån, låg ^^ :D
Låg och kollade in i dataskärmen hela dagen igår, men gjorde absolut inget vettigt under den tiden! Bara låg där och stirra.. Idag ska vi nog städa lite här, åka med söppler! (sopor på svenska :P) sen ska jag lämna tillbaka bilen jag fick låna av tjorven, jävlar va du har räddat mina två arbetsdagar med den! Tack som fan! Måste bjuda dig på någonting som tack nån gång! *bugar och bockar*

Jag fick faktiskt nästan 20 träffar på min sida igår (unika) :D haha, är jag så intressant?! trodde jag då rakt inte :D kul! ni tycker om att läsa om dassböcker och sega dagar ;P 

Nej, fuck off så länge! nu ska jag väcka Sofie som bara ligger och sover! 

Kommentarer
Postat av: Thess

Gillar att du skaffat blogg hörru! :D Så man vet hur du har det där nere liksom. Ha det bäst! Nu ska jag sova ut efter nyårsdagarna..

2009-01-03 @ 14:46:12
URL: http://thess87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0