Det nya året!

Då va man en liten liten bit in i det nya året, hela två dagar! yeeey!

Jag började mitt år med att jobba fram till klockan 7 på morgonen, va hemma vid 8, och väckt av hyresvärdens jäävla snorunge 12. Sen natten till idag va jag och jobbade igen, 22.30-07. Men jag ska fan inte klaga alltså, jag har aldrig jobbat så lite som jag har gjort på det här jobbet. Alltså, mitt arbete kräver ingenting av mig, varken fysiskt eller psykiskt. Jag har verkligen legat på en soffa de två senaste dagarna och bara kollat på film. Igår hade jag med mig min bärbara dator och kollade på film. Det är så himla lugnt på jobbet så alla som jobbar där har med sig dvd-filmer och sitter och myser i en stol tills det händer någonting. Visst, jag gick min brandvakt en gång i timmen, men that's it!
   Jag va ner och prata lite strunt med en av dem som jobba där, och det va tydligen fritt fram att gå in i kylen och äta mat med! Så där va jag, och roffa åt mig en bit chokladkaka :D Alltså, hur soft jobb är inte det?!

Nog om jobb nu..

Idag är det fredag och klockan är strax över 4. Jag undrar vad jag ska hitta på ikväll, det skulle vara skönt att bara sätta sig ner i soffan med en kall öl i handen måste jag erkänna.. :) Men i övrigt måste det bli en lugn helg för min del. Jag har ju inge pengar förns 10de februari! :/ Men då ska jag hem och hälsa på lite hade jag tänkt :) Så vill ni träffa mig då får ni höra av er i februari, och boka tid ;P
 
Orkar inte skriva mer för tillfället, men det kommer mer :)

Förresten.. Man blir ju inte lite avis på allas roliga festbilder från nyår och juldagen?... NEEEEJ DÅÅÅ!!! ^^ Jävla svin! :P

Puss på er för fan!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men gud vilket soft jobb.....snacka om att ha de bra på arbetstid....ska vi byta jobb ? ha ha:)

Kramen

2009-01-02 @ 21:08:04
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bara slöar på jobbet, robbie. Rätt orättvist tycker jag!

2009-01-02 @ 21:11:01
URL: http://susiiieq.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu är du länkad.....;)

Kramiz

2009-01-02 @ 21:24:24
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Danny!

Robb din lilla glidare! :). Kul att du startat en blogg =)

2009-01-03 @ 15:21:23
URL: http://dannebilar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0