Drottningen!

Ja, idag va drottningen på besök! (Med hennes enorma följe av poliser såklart!) Va ett jävla hallå runt den där kärringen måste jag säga :P 15 poliser i uniform, och gud vet hur många livvakter runt om i lokalen, undercover (lite halvt om halvt såklart.. öronsnäcka och politi bricka avslöjar ju en del :P).

Idag har jag jobbat 12 timmar, känns (som jag sagt tidigare) att det är rutin på att jobba så långa dagar nu. Imorgon jobbar jag 11 timmar, men sen, hör och häpna, så jobbar jag bara 8½! :P Jaja, nog om mitt tjat om mina timmar hit och dit nu :) Nu tjatar vi om min fot istället! :D Nu är det fan ILLA! Sträckan som tog mig 10-12 min att gå, tar mig nu 30 min! Fyyyy fan va sakta det går framåt! Hoppas det inte blir värre imorgon bara!

Kollade lite på tv och käka chips tillsammans med Line nyss, gott gottigott gott! Tur att Line vet vart gömmorna i huset finns ;D

Just ja! Måste ju bara säga att jag fan har en jävligt bra chef där jag jobbar nu! Han va så snäll och ville låna ut pengar till mig! 3000 NOK, fan va skönt, då kan man köpa mat tills lönen kommer 10 feb! Så jävla underbart, jag har ju typ 480kr kvar och då har jag fått pengar av mamma och pappa en varsin omgång :S Sjukt va fattig man är! Men jävlar va rik man kommer vara 10 feb :D Får höra positiva saker om min lön hela tiden nu :D sååå roligt! :D Den kommer bli bra bra bra bra bra bra bra!! :D IIIIH!!!! :D

Nej, fuck off and die nu allihop! ses i drömmarnas land! CiAoooooO!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken snäll chef,va bussigt av honom..!!

Stackare,hoppas fossingen blir bättre snart..:(

Kramizar från Nusnäs

2009-01-10 @ 23:34:44
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0