Heeeeeeeeello!!

Tjena tjena! Hur är läget då?! :)

Jag måste bara tacka för alla som har kommenterat! Fan, det gör ju en lite små pepp att skriva mer måste jag erkänna! :D Så fortsätt kommentera!! :)

Idag har vi haft öppning för publikum, va tydligen SUPER MYCKET folk, runt 15-20 000 besökare idag, beräknas komma lika mycket eller mer imorgon! Galet galet!! Men fan så roligt :) Känner verkligen att jag börjar att sakna att träffa kunder. Du vet, prata om allt och inget, sälja produkter, skratta och bara engagera sig helt i en person. Det är faktiskt någonting jag saknar just nu. Så det är nog inte konstigt om jag är tillbaka som frisör om en tid framöver! Eller iaf inom branchen! För jag gillar verkligen frisör, det händer mycket där, ingenting är kvar länge och det är grymt trevligt folk!

Nu ska jag ta natten igen, upp och jobba imorgon, som vanligt! Fått ihop 70 timmar den här veckan iaf :)

Ja ja, puss och kram sig va!

Kommentarer
Postat av: .

Ja du får ju gärna godkänna komentarerna så vi andra kan läsa dem med. :P

2009-01-10 @ 22:21:01
Postat av: Jennie

Oj 70 timmar,de va inte dåligt!! du är jätteduktig som kämpar på med dina långa dagar!!

Kram

2009-01-10 @ 23:43:21
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0