Hej igen!

Hej! ledsen för att jag inte har uppdaterat här på länge, det har varit fullt upp och sen har jag inte haft orken att skriva faktiskt...

Jag har som ni förstår, jobbat och slitit, men det går bra, jag klagar inte :) I fredags skrev jag nytt kontrakt med G4S, det känns skit bra! Chefen är grym! Han är från Finland, uppvuxen i Sverige men nu bosatt i Norge :P Ja, ni förstår kanske att det låter lite roligt när han snackar :P Men han är KUNG! Jag började jobba där 5te Januari, och skrev kontrakt nu i fredags 23dje Januari. Så allt efter det skulle jag fått 7kr extra i timmen, nice tyckte jag! Men han va så snäll att han skrev från och med dagen jag började där! Alltså får jag alla mina timmar jag jobbat där med 7kr extra i timmen! :D Nice nice nice! jag klagar INTE :D

Förresten, jag har ju skrivit att jag ska jobba under AC/DC konserten här i Norge, det kommer jag INTE att göra! Jag ska berätta varför. Jag kom dit, skit glad att jag ska få vara med på AC/DC osv, hade värsta inställningen trotts snöstormen.
Första intrycket va bra, av folket där, alla hälsade och va trevliga. Sen kom driftchefen dit, då kände jag att jag inte ville vara kvar längre. Såååå jääävla svinig chef får man fan leta länge efter alltså! Fy helvete vad hans grad hade stigit honom åt huvudet! Dagen va 10 timmar lång, vi skulle få tid att äta sa dem. Tror ni vi fick det? Nej, inte vi som stod utomhus och kroppsvisiterade folk! Men de jävla svinen till vaktledare/teamleaders de fick! Jag tror jag va typ den enda som inte fick äta mat faktiskt. Utetjänst och sen när jag va klar va maten slut. Då kommer min teamleader och säger att jag får gå och köpa. Jag säger "Yeah, right!" liksom, de andra har fått gratis och jag har stått ute och jobbat. Men jag ska få betala för maten de skulle bjuda på? TROR INTE DET! Fick äta efter 13 timmar, då jag va hemma igen. Jävla svin säger jag!

Sen för att ta utetjänsten. Snöstorm från höger sida. Hela ansiktet fruset, örat proppat med vatten (snön som smält) och snö utanpå det. Örvärk JA. Hade jag inte mössa? JO! Men den fick jag inte använda!!! För det va min privata! MEN GE MIG DÅ EN MÖSSJÄVEL JAG FÅR ANVÄNDA ERA JÄVLA PANTADE IDIOTER! När jag till slut vägrade stå där ute utan mössa mer, då kommer min teamleader när jag kommit in (som förövrigt va den näst största skiten jag träffat!) i värmen (med mössan på för att värma mig) då kommer det lilla aset och sliter av mig den! Då tappar jag fanimej fattningen. Och säger åt honom att han fan kan gå ut själv och ställa sig i timmar utomhus i snöstormen som va! då går han ut, 10-20 sek, sen kommer han in igen. Kastar mössan till mig och börjar snacka med mig. Då säger jag, förkortat. Att han kan dra åt helvete, jag kommer aldrig komma tillbaka. kort och gått. Diskutionen va ju i 3-5 min, men mest upprepningar på hur kasst det va..

Jaja, nog om det där. Jag tror jag ska ta tag i saken och anmäla skiten.. får se vad jag orkar med..

Nu har jag iaf tre dagar ledigt, och det ska bli så jääävla skönt! Jag har redan börjat på min första dag, känns underbart :) Varit och tränat och legat i soffan. Det är det jag har gjort :P Ingenting mer :)

Förresten, jag kommer ju hem nu i februari, först ska jag upp till Adam och hälsa på honom i trysil och avnjuta en och annan kall öl! Fy fan va roligt det ska bli! :D :D:D:D *happy!!* sen hem, köpa mig en bil, åka till Falun, träffa massa folk och bara ha det roligt :) Ska ju såklart vara hemma i Orsa lite också, åka skoter! :D

Nej, nu får det vara nog med skrivande för mig idag! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Eveline

HejsanHoppsan...

Jag hittade en "gammal" klasskompis blogg =)

Jag har också en MEN jag tröttnade efter typ en vecka så det står inte så mkt "nytt" där..

Hur è leget med dej då?? Låter som du har fått lite ordning på ditt liv =) Sweet!!

Ha de toppen/ KramKram

2009-01-26 @ 21:12:35
URL: http://karlssonmedc.blogg.se/
Postat av: Jennie

Herregud så dåligt av dom! du gjorde helt rätt..!!!

Kram

2009-01-28 @ 19:25:02
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: finnen

nämen hallå! blge då ;P

2009-01-28 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0