Hej igen!

Nu va det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg! Förlåt! Men internet har varit heeelt sjukt, det funkar att få upp startstidan, efter typ 1 minut! Sen efter det står det still, lät sidan ladda 5 min, men det hände inte ett skit, bara felmeddelanden hela tiden.. :/ Men nu är det tillbaka! :)

Det har faktiskt varit ganska roligt på jobbet senaste dagarna, måste jag erkänna! Över förväntan med tanke på hur tråkigt det kan vara många gånger :) Vi har haft mässa för Jobb/Utbildning. Massa elever alltså! Observera, MASSA! Det va 63 bussar första dagen, och då va det mycke folk! Sen dag två.. Ja, då kom det 192 bussar!! Fulla med elever :S Shit i helvete va folk det va måste jag säga! Gick knappt att gå framåt ibland :P
... Måste ju erkänna att man fick gaaaaanska långa ögon vissa gånger :D (A)

Just ja! Nu jävlar i min lilla låda ska ni få höra! Jag ska vara vakt på AC/DC's konsert här i Norge :D:D:D:D Fatta va ballt!!! :D Hoppas jag inte får någon jävla pisstjänst som gör att jag missar allt bara! :S Ska på någon fotbollsmatch nästa helg och jobba där också :) Vi ska typ träna på evakuering :) Det kan också bli kul :P

Vad har mer hänt..?.. eeeh.. *tänka*

Ja! Jag ska ut i helgen! Sug på den :D Äntligen ÖL!!! Fyyyy fan va jag har längtat efter att få ta en kall öl :D åååh, börjar vattnas i munnen på mig nu bara jag tänker på det :D haha :D Sen det bästa av allt, jag är ledig 3 hela dagar! + att jag bara jobba ett 5 timmars pass idag :) Så jag hade tid för träning, skriva blogg och bara varva ner :) Underbart :)

Tack för alla som har kommenterat! Så roligt! :) Känns som att man är lite uppskattad på någon vänster, eller höger om man föredrar de ^^ :)

Nu ska jag klicka vidare runt på nätet! Ciiiiaaao :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nää,va coolt att du ka få va vakt på AC/DC´s konsert...:)!!

Du,dom där 3 dagarna är du verkligen värd efter att ha kämpat på med alla dessa långa dagar...! ölen är du oxå värd,ha så skoj i helgen..:)!

Kram kram

2009-01-15 @ 19:51:10
URL: http://jennieleee.blogg.se/
Postat av: Thess

I hate you! Du aanar inte hur mycket jag har suktat efter en AC/DC konsert, och nu får du gå på en OCH få betalt. Din jävel! :POm jag kommer till Oslo då, kan du kanske fixa in mig? ;) haha, nej jag bara skojar! Är himla avis iaf ska du veta! =) Puss

2009-01-15 @ 20:16:38
URL: http://thess87.blogg.se/
Postat av: finnen

sjukt att du får betalt för att se det fetaste bandet på planeten. själv fick man ju pröjsa 800 för samma grej. fusk :/ love u. puss

2009-01-16 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0