hey hey hey!!

Nu har snart en till dag i Norge gått till ända!

Idag har jag varit ledig, kollat på snön som har fallit från himlen bara :) Vi gick miste om alla snö här i går och i förrgår, men nu har vi fått hela 1-2 kanske 3 cm! :D haha, rena snökaoset här nu ;D ... NOT! :P Men skönt att det är lite ljusare på dagarna och nätterna iaf :)

Just nu ligger jag och skriver till mina trogna läsare medans de andra spelar spel i vardagsrummet och dricker sprit :P Jag spar mig tills imorgon, kom ganska nyligen hem från gymmet och bara vill ta det lugnt. det gör ingenting att jag inte är med och spelar heller, för det är jämna lag nu :) Men hade jag varit med hade ju mitt lag såklart vunnit, det vet väl alla? ;D haha :)

Imorgon, då är det premiär tur för mig på Jessheims krogar, hoppas det blir en bra kväll! Men varför skulle det inte? :) Får bara hoppas att alla skiiiit coola 18 åringar (läs 12 åringar) håller sig i skinnet så det inte blir nå jävla tjaffs, för det orkar jag fan inte med! Jag har ju varit ikring en jääävla massa småungar de senaste dagarna på mässorna, de flesta av väldigt god karaktär eller vad man ska säga. Men sen finns det ju jubelidioter till folk, som alltid..
   Nog om det, ölen är införskaffad och placerad i kylen, så imorgon vid 4 tiden korkas nog den första upp, kan knappt bärga mig nu! En kall, god öl i goda vänners lag, det är fint det! Kanske blir bad med, vem vet? :)

Hoppas ni alla har det bra, och jag vet, ni är avis för att jag får betalt för att gå på AC/DC, men vissa är ju bara bättre än andra, right? ;) Haha! Nejdå, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0