Måndag

Hej!

Idag har jag varit på ett nytt bygge (igen! är på nytt varje vecka känns det som..) det är en stoooooooor jävla mässhall som man ska gå runt i, sköta bommen för insläpp på området, kolla biljetter och en massa skit. Typ 7 a4sidor med bara namn på utställare (och det är tydligen en liten mässa nu...). Dagen va faktiskt bara tänk till att vara in intro på typ 3 timmar, men det slutade med att jag jobbade efter typ 2 timmar, och sen fick jag hoppa in extra fram till 20.00 istället för att vara hemma runt 16:00, tur att man är snäll så annat folk får vila säger jag bara!

Så börjar jag imorgon igen, 07:00 till 20:00 så ett 13 timmars pass ligger framför fötterna, med efterföljande typ 12 eller om det va 11 timmar dagen efter, och så fortsätter det i 2 veckor! nästan i sträck ^^ så jag tror inte att jag kommer att orka vara så aktiv här tyvärr :/ men någon rad kommer det komma! :)

Gårdagen förresten, gryyymt lyckat!! Shit, att en söndag med kareokebar, livemusik på förfesten och lite öl kan vara så förbannat roligt! Så långt över förväntan det bara går att komma! Va på väg att bli efterfest med, men jag hoppa ur i sista stund, orka fan inte vänta på att komma dit i den förbannade kylan som va/är!

Andra notiser: Mamma har skaffat en mail, och mailar! Dinosurierna lever alltså.. ;) hahaha ;D

Nej, puss någonstans där det känns bra! God natt och allt sånt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

OJ! vilka mastodontpass du avverkar....du får tänka på alla slantar som rullar in så du kan ut och resa och ha skoj sen....;)

Kram kram

2009-01-06 @ 20:30:06
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0