Möte

Nu har jag varit flitig för ovanlighetens skull! Jag har skaffat mig ett möte med största chefen inom Tendenz i Norge :P Tur att man känner chefen för Sveriges Tendenz :P För er som inte vet vad Tendenz sysslar med så är det typ en återförsäljare av en massa frisör produkter KMS, Joico, HH-Simonsen bla :) Så imorgon klockan 10 ska jag på möte med honom, för att se om jag kan få börja jobba som säljare :) Men det kanske blir nå annat också, vem vet :) Får se imorgon hur det går :)

Idag har jag tränat och klippt en kompis, det är typ det jag har gjort och kommer att ha gjort resten av dagen :P Jag är ju ledig! jag ska jobba så lite jag kan :)


Kommentarer
Postat av: michelle

Hej vännen.

Wow vad det verkar hända saker i ditt liv. Hur gick det med klädesaffären? Ett avslutat projekt?

Hur mår du? Vad gör du? Såå länge sen vi pratades vid.

Kram kram

2009-01-29 @ 21:28:09
URL: http://maishel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0