Mötet!

Nu har jag ganska nyss kommit hem från mötet i Oslo :) Det gick bra tycker jag! Det finns jobb som konsult :) Det innebär typ att åka runt och hålla i visningar/kurser med salonger :) Skulle ju vara ganska roligt att åka runt hela tiden till massa olika salonger och bara göra toppen på isberget :) Bara leka, aldrig behöva göra vanligt salongsjobb :P Men jag är iställd på att jobba som säljare.. Men det kanske kommer en öppning till det, jag får nog svar efter helgen hur de vill ha det med mig :) Om de ens vill ha mig ^^

Håll tummarna för mig!

Snart är det kaffe på Jessheim Storsenter tillsammans med Henka och Sara :)

Ha en bra dag! Ciiiao :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det där lät som ett passande jobb för dig,ska hålla tummarna...:)!!

Kramisar

2009-01-28 @ 19:26:31
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0