Pain pain pain!

Idag har dagen bestått av smärta kort och gott. På vägen till jobbet fick jag lov att verkligen bita samman tänderna, gå in i mappen med träningsmusik, dra på volymen utav bara faaan, och gå. Men fyyy satan va ont det gjorde, och GÖR!
Nu har jag fått nå skit på utsidan av mitt vänstra ben, efter vadmuskeln, stramar, hettar och gör så ont så en pensinär med käpp och amputerat ben kan gå om mig, backandes! :S (okej, något överdrivet, men vafan ska man säga för att ni ska förstå smärtan? :P) Nog med whine nu!

Idag har dagen gått bra, den va ju kort! :P Ja, ärligt, jag tycker det är kort att jobba 10 timmar nu, jag är så van att få vara vaken säkert 3-4 timmar längre per dag så idag är det rena drömmen :P
Imorgon får vi faktiskt, hör och höpna nu! Drottningen på besök! :) Så det blir att ta på sig pen (fin) kläderna och smile rejält ;P

Två saker har varit exeptionellt (stavning?) bra idag! Nummer ett va att jag fick Extremt mycket och bra beröm för mitt system ute på riggedeck idag för mitt arrangemang med bilar och lastbilar. Så det systemet fick alla lov att följa, även de som har jobbat på plats i 2½ år :) Att det ska krävas en svensk för att få ordning på Norge alltså ;D
Nummer två var ankomsten av V8-monsteren! Det kom två motorcyklar idag, båda med en varsin V8 motor (sånna du finner i sportbilar), en av motorerna kom från en Viper!! Mumsigt ljud, jajjemäään!!! ;D Kände mig som en liten pojk när de kom ;D Den andre vet jag inte vad den hade för märke på motorn, men nog fan lät den fint den med! :D

Har precis tryckt i mig en kebab. Är ni i Norge, då MÅSTE ni smaka kebab i pita bröd, jag lovar att ni kommer att bli JÄÄÄÄVLIGT glatt överraskade! :D

Ska kika på lite tv nu, men over and out for now!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenare robban! kul att se att du kommit över gränsen och börjat jobba :) hur känns det? du ska ut och resa snart också?? ska hålla mig uppdaterad här.... och när det är dags för mexico får du höra av dig för en massa bra restips från en som vart där ;) ha det gött! kramkram

2009-01-07 @ 20:51:16
Postat av: Anonym

Nu kan man ringa dig precis när som helst och prata hur länge som helst. Tycker jag låter perfekt, baby ;)

2009-01-08 @ 02:12:51
URL: http://susiiieq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0