Söndag i Jessheim, inte som andra söndagar.

Idag är det söndag, en lugn dag i Jessheim. Skulle man kunna tro. Ikväll är det kareoke och lite öl som gäller! Känns lite konstigt men vafan, jag har inget jobb inplanerat imorgon och inte Sofie heller för den delen så vafan, låt gå! :)
Varför vi går ut är för att Tjorven (Johannes) fyller år :) Blir nog en trevlig kväll, tydligen poppis att gå ut på söndagar här, så jag får väl se vad Jessheim har att erbjuda ;)

Skriver en rad om bravaderna imorgon! Puss och kram så länge :)

Kommentarer
Postat av: finnen

fan, vad jag saknar dej mannen,... kom hem SNART!

2009-01-05 @ 01:33:33
Postat av: Jennie

Flitig....:)?! ja kanske,ha ha men jag tycker det är skoj...så mycket tid lägger jag faktiskt inte ner på det,hinner ju med en hel del annat...;)

Hade du trevligt igår...??

Kram från ett kallt Nusnäs ( 22 minus )

2009-01-05 @ 19:07:18
URL: http://http:/jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0