Weekend... Not!

Tjena hejsan!

Idag har jag fått träffat lite nytt folk som jobbar på samma ställe som mig :) Trevligt trevligt, fick skjuts hem till och med :D Kollade upp lite om han som jag åkte med, vad han hade gjort tidigare osv. Jävlar i helvete säger jag bara! Om någon vet hur en väktare ska vara är det nog han :P 40 år inom norska försvaret, Överstelöjtnant dessutom! Hela hans liv har varit utbildningar och mer utbildningar! Och där är jag, en liten dalmas som är utbildad frisör! Haha!! vilken jääävla kontrast :D

Imorgon har jag lite sovmorgon, det ska bli så skönt att slippa gå upp 5 :) Kan gå upp 7 istället! Sen jobbar jag bara ett vanligt 8½ timmes pass, underbart! Känns väldigt bra nu med tanke på foten :)

Nu snart är Sofie och Line hemma, jag ska försöka övertala dem att vi ska handla pizza eller kebab (A) Så jäävla sugen! :$ Kommit in i värsta gotte-perioden nu :P Men men, jag har ju sagt sen 2008, beach 2010 sattsar jag på :P Så det är luuuugnt :D

Ses i såsernas land! (Förhoppningsvis! :D)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha ha,en liten dalmas är faktiskt inte så illa...du är ju en stilig & smart sådan...;)

Pizza,Kebab och Choklad är oxå mat,även om det det inte är den bästa maten...;)

Beach 2010,då har du ju ett helt år på dig,och så dålig form är du ju knappast i...?!

Kram kram

2009-01-10 @ 23:40:36
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0