Lördagsmys!

Hej igen! Nu har jag skrivit två dagar på rad! typ nytt rekord? :P

Gick upp runt 10, gick ut på gräsmattan och åt frukost i solen tillsammans med min dator och lite musik :) Efter det så va jag iväg och kollade på ett nytt gym här i Jessheim (inte nybygt, bara ett nytt gym från mitt "slugger gym" som jag tränat på), det va helt okej, tror jag kommer att börja där :) Får se när det blir att köra igång på riktigt :) Måste beställa hem lite vitaminer och sånt först bara, har nämligen ingenting av det nyttiga kvar :/ Sen om det går bra, lovar jag att lägga ut före och efter bild :P OM det går bra :D

Nu ska jag in i duschen, efter det bär det av till Manne för att spela lite poker ute på balkongen och sola :) Ska bli riktigt nice! Med tanke på hur bra väder det är :)

Hoppas ni alla får en fin dag ute i solen :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Thess

hehe, före- och efterbilder gillar vi skarpt! ;D

2009-06-01 @ 23:12:46
URL: http://thessilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0